piatok, 1. mája 2015

A je to tu!

Túžba za posledné obdobie narastala až vyústila do vytvorenia vlastného blogu. 

Dúfam, že sa tu budete cítiť dobre (ako na Modrom koníku :-)) a že vás s mojou malou knihomilkou Mimi inšpirujeme peknými detskými knihami, ktoré spolu čítame.



PS: Moja mánia (nedá sa to inak nazvať ako mánia) začala na Modrom koníku v skupine, ktorú som založila - Nakuknime do detskej knihy - do ktorej ste zároveň srdečne vítané/í:
https://www.modrykonik.sk/group/6243/
Nájdete v nej ohromnú kopu inšpirácie od maminiek rovnako zanietených pre detské knihy ako ja :-)





10 komentárov:

  1. Super, že si sa na to dala, teším sa na ďalšie recenzie a nech sa ti tu darí :-)
    maryennn1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi rada čítam tvoje články, síce má môj Lukáško 3 mesiace, už teraz mu kupujem knižky, ktoré si odporučila, lebo sa bojím, že neskôr by už boli vypredané :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je to najkrajšie, čo mi môže niekto napísať! :-)

      Odstrániť
  3. Milá Xarra,
    Jsem ráda, že jsem objevila Tvůj blog. Mám dvouletého synka a právě jsme se dostali do období, kdy už nám těch pár říkadel a prvních knížek čtených pořád dokola přestává stačit. Tak se mic ráda inspiruju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vítam ťa na mojom blogu Shareen. Veľmi sa teším, že sa ti páči a dúfam teda, že u mňa nájdeš inšpirácie na pekné detské knihy, ktoré potom budete so synčekom čítať :-)

      Odstrániť
  4. Ahoj, krasny blog, velmi rada si ho pozeram, super vyber kniziek :-)
    A velmi sa mi paci tvoj stojan na knihy, odkial ak to nie je tajomstvo ? Tesim sa na dalsie tvoje recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :-) Ďakujem za milé slová :-) Stojan som kúpila v Tedi, ale majú ho aj na www.originalnehracky.sk len trochu drahšie :-)

      Odstrániť