Preskočiť na hlavný obsah

Hľadaj dvojicu

Tieto náučné knihy zo série Hľadaj dvojicu dostala Mimi už dávno, no stále sa u nej tešia veľkej obľube. Zrejme to bude ich prevedením. Knihy, ktoré vyzerajú ako malé kalendáriky si Mimi ihneď získali. Mne sa zas páči, že sú v nich použité reálne obrázky zvierat a prostredia kde žijú a čo jedia.

Ako ste si už asi domysleli, princíp týchto náučných kalendárikov je v hľadaní dvojíc. Ak by ste váhali nad správnou odpoveďou, viete si pomôcť farebným rozlíšením kartičiek. Na každej sú v dolnej časti farebné symboly a tie dve, ktoré k sebe patria sú označené rovnakou farbou.

Kalendáriky sú obsahovo naozaj bohaté. Farby a tvary sú obsiahnuté všetky, zo zvieratiek sú použité tie, ktoré žijú na farme a v lese. Chýbajú v nich safari zvieratká, čo je trochu škoda. Infoa však vydala ešte jednu sériu náučných kníh, v ktorej sú aj zvieratká žijúce v Afrike, ale o tej nabudúce.









Séria Hľadaj dvojicu:
Čo jem a kde bývam
Ja a moja mama
Farby&Tvary
INFOA deťom, 2014


Komentáre

  1. tak tie su skvele! plus desat bodov za tie realne obrazky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Objednávala som dnes pre manželovu sesternicu, ktorá má dcérku s Downovým syndrómom a sama som zvedavá, ako na ne bude Nelka reagovať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj potom vedieť, som zvedavá, ale verím, že sa jej budú páčiť :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára