Preskočiť na hlavný obsah

Novinky z Albatrosu: leporelá pre najmenších

Zrovna nedávno som si hovorila, že Mimi už nebudem kupovať leporelá, lebo z nich pomaly vyrastá a už ju nebavia čítať tak veľmi ako klasické knihy. A ako to býva u mňa zvykom, väčšinou sa stane niečo, čo moje zámery ihneď nabúra (najmä čo sa týka knižných zámerov) :-) Tak to bolo aj s týmito milými leporelami, novinkami z Albatrosu, na ktoré som natrafila náhodou pri mojej poslednej návšteve kníhkupectva. Mimi sa zapáčili a ja som viac nepotrebovala. Skrátka som bez nich nedokázala odísť :-)


Ľudmila Podjavorinská: Výplata. Ako sršeň mušku zachránil

Albatrosmedia a.s., 2015

Ilustrácie: Miroslav Regitko



Veršovaný príbeh o malej muške, pavúkovi, ktorý ju chce zjesť a sršňovi, ktorý ju zachráni, spod pera Ľudmily Podjavorinskej, s nádhernými ilustráciami Miroslava Regitka, Mimi počúva napätá ako strunka. A na konci si doslova vydýchne, že všetko dobre dopadlo.




Slovenské ľudové riekanky: Varila Myšička kašičku

Albatrosmedia a.s., 2015

Ilustrácie: Marek Mertinko



V tomto leporele nájdete 11 najznámejších riekaniek ako napríklad Varila myšička kašičku, Pec nám spadla, Ťap, ťap, ťapušky, Ide koza rohatá... 
Asi nemusím písať, že toto leporelo nepotrebujeme, lebo riekankové knihy už doma máme, že? Mimi sa však v obchode zapáčilo a keď k tomu prirátame moju mániu na pekné detské knihy... :-)




Komentáre

  1. Tie sú nádherné, musím ich Lukáškovi zabezpečiť, už dávno som mu nič neobjednala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase vyborny tip!!! Uz aj davam do nakupneho kosika. :-)
    Bola by som stastna, keby vsetky krasne otextovane knizky boli kvalitne prelozene do slovenciny (aj tie ceske).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára