Preskočiť na hlavný obsah

Antoine de Saint-Exupéry: Malý princ - Velká obrazová kniha

Keďže Malého princa pozná snáď každý, tento príspevok bude skôr o nadšení z objaveného.

Na knihu Malý princ - Velká obrazová kniha sme s Mimi náhodou natrafili tento rok na Bibliotéke a v prvom momente mi ani nenapadlo do nej nazrieť. Priznám sa, že príbehu som nikdy nerozumela, možno to bolo tým, že sme ju v škole museli čítať (povinné čítanie bola moja smrrrť) a bola som príliš mladá, aby som niektoré veci chápala. Nuž, ale nakoniec sme do nej nazreli a mňa si toto prevedenie knihy ihneď získalo. A Mimi tiež. 


Malý princ - Velká obrazová kniha je vlastne pop-up book, čiže kniha s rôznymi 3D efektmi, pohyblivými časťami, či otáčavými kolieskami. Pri listovaní knihy s dieťaťom mojim vo veku necelých troch rokov som sa trochu obávala, či nejakú časť nenatrhne, no Mimi každú stránku brala opatrne do rúk, hladkala vystupujúce časti, kochala sa, prípadne híkala a rozširovala oči od prekvapenia a nadšenia. Ja tiež. 
A tak je doma.
















čítame v stánku Albatrosu na Bibliotéke

Malý princ - Velká obrazová kniha
Text a ilstrácie: Antoine de Saint-Exupéry
Albatros, 2014


Komentáre

  1. Dobrý den, snazim sa tuto knihu zohnat vsade. Neviete mi poradit prosim ?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára