Preskočiť na hlavný obsah

Narodeninová SÚŤAŽ! - vyhodnotenie

Ahojte moje milé čitateľky a čitatelia,

určite už netrpezlivo čakáte na oznámenie výhercu našej narodeninovej súťaže 😊 

Skôr ako sa k nemu dostaneme, chcem sa vám veľmi pekne poďakovať za všetky gratulácie a milé slová, ktoré ste mi napísali k súťažným príspevkom a k postom na FB a MK. Urobili mi veľkú radosť! 😗

Veľkú radosť mi urobilo aj množstvo súťažných príspevkov. Keď som vyrobila lístočky do losovania, Mimi z nich bola vo vytržení, hľadala do čoho by sme ich umiestnili a ja som sa nakoniec rozhodla celý priebeh losovania natočiť vďaka čomu sa cítila dôležito 😃

Nebudem už ďalej zdržovať, nech sa páči pozrite si, kto vyhral Veľkú knihu tmy:



Ešte raz srdečne gratulujeme Martinkovi, synčekovi Evky Jochmannovej! Bolo to aj s kúskom napätia keď Mimi lístok vylosovala, no potom pustila a opäť zalovila v košíku :-D Evka prosím napíšte mi na mail xarra246@gmail.com vašu adresu.

Ďakujeme vám všetkým a tešíme sa zas niekedy nabudúce 😊

Z&M

Komentáre